2. Κάντε μία Έρευνα Αγοράς

2. Κάντε μία Έρευνα Αγοράς


Μιλήστε με τους σωστούς ανθρώπους, αφιερώστε χρόνο για να ερευνήσετε τον ανταγωνισμό και τις ανάγκες του κοινού που απευθύνεστε.

Βάλτε στη μηχανή αναζήτησης τις λέξεις- κλειδιά που σχετίζονται με το αντικείμενό σας, «ψαχουλέψτε» για τα πιο επιτυχημένα websites του κλάδου (που συνήθως εμφανίζονται στις δύο με τρεις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης) και προσπαθήστε να καταλάβετε τι είναι αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν. Έτσι παίρνετε ιδέες, εξελίσσετε και συχνά αναθεωρείτε τις αρχικές σας σκέψεις ή τους στόχους με βάση τα συμπεράσματα που βγάζετε από την παραπάνω έρευνα. Στόχος αυτής της έρευνας είναι να ανακαλύψουμε εκείνη τη μαρκετίστικη τεχνική που ανεβάζει το website στο διαδίκτυο και καλύπτει τις ανάγκες των πελάτων.